رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کوثر گفت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای تاسیسات گردشگری شهرستان کوثر جذب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر گفت: در راستای توسعه گردشگری شهرستان به ویژه اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گردشگری کشاوزری بیش از 80 میلیارد ریال از تسهیلات ارزان‌قیمت جذب این طرح‌ها شده است.

او افزود: این تسهیلات اغلب برای اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گردشگری کشاورزی جذب شده است تا شاهد رونق و توسعه گردشگری در روستاها باشیم.

شهبازی بیان کرد: با توجه به استقبال مناسب از طرح‌های گردشگری کشاوزری که دلیل اصلی آن تفویض تمامی امور آن به شهرستان‌هاست، این اداره هم با تسریع در روند صدور مجوز و تشکیل پرونده سعی دارد تا پاسخگوی شهروندان در این زمینه باشد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر تصریح کرد: اغلب این تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید به تاسیسات گردشگری پرداخت می‌شود و متقاضیان می‌توانند نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

او افزود: هم اکنون تعداد هفت واحد گردشگری کشاورزی در کوثر حال فعالیت یا در مرحله صدور پروانه هستند و تعداد پنج واحد بوم‌گردی تبدیلی و یا احداثی در شهرستان  فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.