معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مشکلات ۱۶ واحد تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس آباد بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس آباد گفت: بیشتر مشکلات واحد‌های تولیدی در ارتباط با ضعف زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پارس آباد بود.

او افزود: طی تماس تلفنی نماینده شهرستان در مجلس با مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور قرار شد شهرک صنعتی پارس آباد توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان از شرکت خدماتی تحویل گرفته شده و مسئولیت تکمیل زیرساخت‌ها را به عهده داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اظهار کرد: بخش دیگر مشکلات در رابطه با امهال معوقات بانکی و یا دریافت تسهیلات بانکی جدید بود که با حضور مسئولان بانکی استان و شهرستان تصمیمات لازم در مورد آن‌ها اتخاذ شد.

عزیزی در ادامه این جلسه در آیین افتتاح یک طرح تولیدی شن و ماسه و بتن آماده شهرستان پارس آباد نیز تصریح کرد: برای این طرح و خرید ماشین آلات آن ۲۵ میلیارد تومان از محل آورده سرمایه گذار محترم هزینه شده و قرار شد با معرفی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ۶ میلیارد تومان هم تسهیلات بانکی سرمایه در گردش به آن اختصاص داده شود.

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نماینده مردم شهرستاپارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان پارس آباد و رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.