رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: طرح‌هایی که بهره برداری از آن‌ها به افزایش اشتغال در استان می‌انجامد، به ستاد بودجه اعلام خواهد شد.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در نشست هماهنگی تعریف و ارائه طرح‌های استان در لایحه بودجه سال آینده که به صورت حضوری و ویدئوکنفرانسی حدود ۷۰ نفر از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن اندیشه سازمان برگزار شد، گفت: طرح‌ها و پروژه‌های استان که بهره برداری از آنان به ارتقای ارزش افزوده و افزایش اشتغال در استان بینجامد، به ستاد بودجه اعلام خواهد شد. 

او افزود: در رویکرد اتخاذی، با دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های غیردولتی تعاملات لازم برقرار خواهد شد تا در ذیل سند آمایش، استان از پروژه‌های موثر در روند توسعه استان بهره‌مند شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه دا: سازمان برنامه و بودجه کشور در دولت سیزدهم و در دوره جدید مدیریتی، رویکرد اصلاح سیاست‌های کلان و راهبرد‌های توسعه را مدنظر دارد و از آن، افزایش رفاه و عدالت اقتصادی را دنبال می‌نماید.

حسینی پور بیان داشت: بر اساس بررسی‌های بعمل آمده و ابلاغ شده به استان، رشد اقتصادی ۸/۳ درصد در سال ۱۴۰۱ برای استان در نظر گرفته شده که از این مقدار باید ۴۰ درصد آن از محل ارتقای بهره وری محقق شود.

او گفت: مطابق گزارش مرکز آمار ایران، استان یزد در سال ۱۳۹۷ با رشد ۶.۵ درصدی در میان سه استان برتر با بالاترین رشد اقتصادی قرار گرفته است.

حسینی پور اظهار داشت: در جدول ارائه طرح‌ها باید روش‌های تامین مالی از جمله: تسهیلات، صندوق توسعه ملی، بازار سرمایه، فاینانس، خیّری و منابع عمومی تعیین و میزان آن مشخص شده باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.