نیرو‌های ائتلاف سعودی علی رغم اینکه بر پایبندی به حل سیاسی و جامع بحران یمن ادعا دارند، اما حملات متعددی را از سوی زمین و آسمان ترتیب دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، عدم پایبندی به راه حل سیاسی برای حل بحران یمن و ادعای عربستان سعودی در این موضوع همچنان ادامه دارد و ارتش این کشور با ادامه دادن به حملات خود مناطق مختلف یمن را از زمین و هوا بمباران کرد.

براین اساس، ارتش عربستان در حملات تو توپخانه‌ای خود در عصر روز سه شنبه، یک منزل مسکونی را در منطقه علفاء در شهر رحبه استان صعده در شمال یمن و هم مرز با عربستان سعودی هدف قرار داد که سبب به شهادت رسیدن یک مرد و زن و زخمی شدن یک زن دیگر شد.

نیرو‌های گارد مرزی ارتش عربستان در حمله توپخانه‌ای خود به منطقه الرقو در شهر مرزی منبه سبب به شهادت رسیدن یک شهروند یمنی شدند.

منطقه الجبلیه در شهر التحیتا در استان الحدیده نیز از حمله توپخانه‌ای مزدوران ائتلاف سعودی بی نصیب نماند و در پی آن یک زن یمنی زخمی شد.

شهر صاله در استان تعز نیز میزبان تک تیراندازان ائتلاف سعودی بودند که در پی این حمله یک زن و مرد در این منطقه کشته و یک مرد دیگر نیز زخمی شد.

حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن طبق روال هر روز ادامه داشت و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهر‌های «صرواح» و «العبدیه» را ۱۶ مرتبه و شهر ماهلیه را یک مرتبه، شهر ناطع در استان «البیضاء» را سه مرتبه، شهر «کتاف» در استان «صعده» را یک مرتبه بمباران کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، ائتلاف سعودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار