مهرماه امسال ۲۵ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پیروز کرمی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس این استان گفت: مهر ماه امسال  ۲۵ فضای آموزشی در مناطق مختلف استان افتتاح و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

پیروز کرمی افزود: با بهره برداری از این تعداد فضای‌ آموزشی ۱۱۰ کلاس درس به تعداد کلاس‌های موجود در کهگیلویه و بویراحمد افزوده می‌شود.

کرمی زیر بنای این ۲۵ فضای آموزشی را ۳۲ هزار متر مربع اعلام و گفت: برای ساخت و  بهره‌برداری از این تعداد فضا‌ی آموزشی ۲۵۰ میلیارد ریال از محل‌های مختلف هزینه شده است.

او از در دست اجرا بودن ساخت ۸۵ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد هم خبر داد و افزود: در قالب این تعداد فضای آموزشی ۴۴۳کلاس درس ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد سرجمع زیر بنای این تعداد طرح آموزشی در دست ساخت را حدود ۱۰۵هزار و ۴۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: برای ساخت این ۸۵ فضای آموزشی ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

کرمی متوسط پیشرفت کاری این تعداد فضای آموزشی را ۷۰ درصد بیان کرد و  افزود: ساخت ۶۹ سرویس بهداشتی برای مدارس استان با اعتباری بیش از پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.