رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سهل انگاری برخی از شهروندان در مراجعه به مراکز واکسیناسیون را به منزله هشداری برای تهدید سلامت عمومی جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در چهارصد و یازدهمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره، شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان، مدافعان میهن و آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این روز‌ها شباهت بسیاری به روز‌های دفاع مقدس دارد و مدافعان سلامت با لباس دیگری در پوشش سفید مقابل دشمن نامرئی مشغول به مقابله با بیماری منحوس کرونا هستند.

او با بیان اینکه مدافعان سلامت با دفاع شبانه روزی و بی وقفه در مراکز بهداشتی و درمانی در حال خدمت رسانی و نجات جان مردم هستند، از تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه همه کارکنان مجموعه سلامت به ویژه کارکنان خط مقدم مبارزه با کرونا در حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد.

دکتر لطفی با تاکید بر ایستادگی و تلاش جانانه همه دستگاه‌های اجرایی در این بحران، هفته دفاع مقدس را به تمام مدافعان میهن و سلامت تبریک گفت و از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایت از مجموعه سلامت در نبرد با کرونا قدردانی کرد.

او از نشست امروز این ستاد با اشاره به بستری ۳۲۸ بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته و مراجعه نکردن برخی افراد به مراکز واکسیناسیون، از مردم خواست تا ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، در صورتی که تا کنون واکسن علیه کروناویروس را دریافت نکرده اند، در نخستین فرصت با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، ضمن حفظ سلامت خود در برابر این بیماری، در تامین سلامت عمومی جامعه سهیم شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با بررسی آخرین وضعیت کرونا در استان فارس گفت: با توجه به آمار بالای ورودی جدید به بیمارستان‌های برخی از شهرستان‌های استان در طی روز‌های اخیر، مهم‌ترین راهکار برای مقابله با وضعیت موجود، کاهش زمینه‌های ابتلا به بیماری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار