در راستای اجرای طرح مهربانی مهر یک هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار تهیه و در حال توزیع بین دانش آموزان محروم خراسان جنوبی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طرح مهربانی مهر امسال در راستای شناسایی و کمک به دانش آموزان در مناطق محروم و جمع آوری کمک‌های خیران در قالب بسته‌های نوشت افزار، لوازم ورزشی و بازی‌های سرگرمی و فکری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در قالب  طرح مهربانی مهر مدارس مناطق محروم و دارای کانون‌های دانش آموزی به کیف کمک‌های اولیه تجهیز شده است، افزود: طرح  مهربانی مهر در سه مرحله شناسایی، جمع آوری کمک و توزیع از ۵ تیر آغاز و تا ۳۰ مهر  ادامه دارد.

رضایی با اشاره به اینکه  یک هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار با استفاده از ظرفیت خیران تهیه و در حال توزیع است، گفت: ارزش ریالی این بسته‌ها نیز حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد ۹۰۹ کیف و بسته کمک‌های اولیه در بین مدارس محروم و دارای کانون در حال توزیع است، افزود: تاکنون ۴۴ میلیون تومان نیز در این خصوص جمع آوری شده است و همچنان ادامه داد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.