مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، از خدمات‌رسانی جهادی ۱۰ میلیارد ریالی این سازمان طی ۶ ماهه اول امسال خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، از خدمات‌رسانی جهادی ۱۰ میلیارد ریالی این سازمان طی ۶ ماهه اول امسال خبر داد و گفت : در این مدت ۲۳ گروه جهادی از حقوقدانان بسیجی به استعداد ۱۴۶ نفر با ۸۹ ساعت فعالیت به ارائه خدمات پرداختند.

او گفت : در ادامه برنامه‌های خدمات‌رسانی جهادی به مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه اقدامات عمومی و تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان کما فی سابق در سال جاری استمرار داشته است.

او ادامه داد: طی۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۳ گروه جهادی از حقوقدانان بسیجی به استعداد ۱۴۶ نفر با ۸۹ ساعت فعالیت به ارائه خدمات پرداختند و در این مدت ۲ هزار و ۶۸۲ فقره مشاوره حقوقی، ۴۰ فقره وکالت رایگان به آحاد مردم و زندانیان صورت گرفته و تعداد ۴۸ نفر زندانی در پنج مرحله نهضت آزادسازی زندانیان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود برگشته‌اند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد ۲۰ فقره کارشناسی رایگان نیز جهت پرونده‌های زندانیان معسر توسط کارشناسان بسیجی صورت گرفته افزود: توزیع ۲۲ عدد کارت هدیه بین افراد نیازمند، توزیع ۳ هزار جلد کتاب در مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه، توزیع ۵۴۳ بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا و خانواده زندانیان و توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی از دیگر اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در ۶ ماهه اول امسال بوده است.

او یکی از خدمات برجسته حقوقدانان بسیجی به صورت جهادی کمک به زندانیان است، گفت: در نیمه اول امسال به ۵۵۷ نفر از زندانیان خدمات‌رسانی پزشکی با همکاری سپاه استان صورت گرفته است که خدمات جهادی ما در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم و به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و افراد معسر ادامه دارد و مفتخریم که در سال ۱۳۹۹ قریب به ۴۰ میلیارد ریال و در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ قریب به ۱۰ میلیارد ریال تاکنون در زمینه‌های مذکور خدمات‌رسانی داشتیم و این راه را در حد توان خویش با رویکرد جهادی ادامه خواهیم داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.