پیری گفت: با اعطای ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات برای پنج هزار و ۱۰۰ نفر در استان زنجان اشتغالزایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، پیری رئیس بسیج سازندگی استان زنجان به ارائه تسهیلات ۶۰ میلیارد تومانی در سال چند سال گذشته برای اجرای ۲هزار پروژه بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی، دستگاه‌های حاکمیتی و مردم در احداث پروژه‌ها کمک کار خوبی هستند.

او بابیان اینکه امسال ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ارائه می‌شود تا در حوزه اشتغالزایی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هزینه شود، افزود: امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی و مشاغل خانگی خرد به عموم مردم ارائه خواهد شد.

پیری از عضویت ۲۲ هزار نفر در صندوق‌های قرض الحسنه خبر داد و گفت: پس از آموزش و توانمند سازی افراد برای اجرای پروژه‌های مختلف، بازار سازی هم برای محصولات ایجاد می‌شود.

او ادامه داد: د ر حال حاضر ۵۱۳ صندوق قرض‌الحسنه در مناطق روستایی و شهری استان زنجان فعالیت دارند.

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه با ارائه تسهیلات ۴۷ میلیارد تومانی برای پنج هزار و ۱۰۰ نفر در استان زنجان اشتغالزایی  شده است، گفت: از سال ۱۳۷۹ و با فرمان مقام معظم رهبری سازمان بسیج سازندگی تشکیل و در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی ورود کرده  است.

پیری افزود: در حال حاضر ۶۰ پروژه آبرسانی از سوی بسیج سازندگی در دست اجرا است و برخی از این پروژه‌ها به صورت مجتمعی اجرا می‌شود که تعدادی در حال اتمام است.

او ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی در عرصه های مختلف  ۳۰۰ برنامه را اجرایی می‌کند و تاکنون ۲۳۷ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها و ۴۷ میلیارد تومان برای پروژه‌های اقتصادی مقاومتی در قالب تسهیلات ارائه شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.