ذوالفقاری گفت:اصحاب رسانه در دفاع مقدس توانستند با تحریف و هجمه‌های رسانه‌های غربی که در جهت تضعیف روحیه رزمندگان راه اندازی شده بود مقابله کنند.

محمدحمید ذوالفقاری مسئول بسیج رسانه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تلاش داریم دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را از طریق رسانه به مردم نشان دهیم.

او با بیان اینکه اصحاب رسانه در ۸ سال دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین و تاثیرگذار بودند، افزود: خبرنگاران در جبهه‌های حق علیه باطل و پشت جبهه‌ها تلاش‌های زیادی برای نشان دادن ایثار رزمندگان و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن انجام دادند.

ذولفقاری ادامه داد: رسانه‌های غربی با راه‌انداختن هجمه‌هایی سعی در تضعیف روحیه رزمندگان سپاه اسلام داشتند، که اصحاب رسانه در آن زمان با تلاش شبانه‌روزی توانستند در این جنگ رسانه‌ای با تحریف و جنگ روانی رسانه‌های غربی مقابله کنند و پیروز شوند.

مسئول بسیج رسانه اندیمشک تصریح کرد: در دوران ۸سال جنگ تحمیلی، کشور‌های غربی با ارسال تجهیزات نظامی و با راه اندازی جنگ روانی از سوی رسانه‌های خود برای تضعیف روحیه مردم ایران از رژیم بعثی عراق حمایت می‌کردند.

او با اشاره به برنامه‌های بسیج رسانه شهرستان اندیمشک در هفته دفاع مقدس، گفت: تولید محتوا برای فضای مجازی، برگزاری یادواره شهدای رسانه، تهیه و توزیع لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند، برگزاری نشست خبری با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، غبارروبی مزار شهدا، توزیع بروشور و پوستر با موضوع دفاع مقدس و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله اقداماتی است که در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس انجام می‌شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: در این پویش قصد داریم تا بسته‌های لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع کنیم، این پویش یکی از برنامه‌های محوری بسیج رسانه اندیمشک است و انجام این پویش‌ها وظیفه‌ی الهی و انسانی ما است که می‌تواند محرومیت را در جامعه به حداقل برساند و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این برنامه‌ها گام‌های بلندی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مبارزه با استکبار در سطح جامعه برداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.