بابرگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان یوسفی امیری به عنوان رئیس جدید این هیئت منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در مجمع انتخابات  رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان که عصر دیروز چهارشنبه ۳۱شهریور ماه باحضور محمد مسجدی نایب رئیس فدراسیون این رشته ورزشی، علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع اعم از نمایندگان مربیان، ورزشکاران و داوران و کاندیدا‌ها برگزار شد، طیب یوسفی امیری با کسب ۱۱ رأی از ۱۶ رأی ماخوذه به مدت ۴سال  به سمت رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان منصوب شد.

محمد پور اسکندری و پریوش قادری نیا که به منظور تصدی این سمت ثبت نام کرده بودند قبل از آغاز رأی گیری انصراف دادند و محسن اجلی دیگر کاندید حاضر در این مجمع نیز توانست پنج رأی از مجموع آراء مأخوذه  را به دست آورد.

خردادماه امسال با کناره‌گیری مرادی از سمت ریاست هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان، یوسفی امیری به عنوان سرپرست ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان مشغول فعالیت بود.

ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان، بیش از ۱۵ رشته مختلف ورزشی اعم از بوچیا، دو و میدانی، والیبال نشسته، شنا، بسکتبال باویلچر، فوتبال هفت نفره، بدمینتون، تکواندو، تنیس روی میز، وزنه برداری، تیراندازی و دوچرخه سواری را تحت پوشش دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.