سودان اعلام کرد این کشور تمام دارایی‌های جنبش مقاومت فلسطین را در خاک این کشور مصادره کرده و دیگر اجازه نخواهد داد در سودان فعالیتی داشته باشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، مقامات سودانی امروز (پنجشنبه) از مصادره دارایی‌های جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در این کشور خبر دادند و تمامی دارایی‌های این جنش را به تصرف خود درآوردند.

این خبرگزاری در ادامه افزود: سودان همچنین تمام عملیات نقل و انتقال پول به حماس و نیز حساب شرکت‌ها و افرادی که برای این شرکت‌ها کار می‌کنند را متوقف کرده است.

این اقدام دولت سودان در آستانه یک سالگی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

«عبدالله حمدوک» با کودتای نظامی و حمایت عربستان و امارات توانست جای «عمر البشیر» را بگیرد و بعد از آن با چرخش دیپلماتیک با وعده خروج از فهرست حامیان تروریسم آمریکا، تصمیم به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی گرفت و مواضعی علیه مقاومت فلسطین اتخاذ کرد.

با حدود گذشت یک سال از عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی همچنان اوضاع اقتصادی در این کشور وخیم است و مردم این کشور نه تنها از وضعیت اقتصادی نامطلوب رنج می‌برند بلکه بعد از این عادی سازی روابط نسبت به دولت خود نیز بدبین شده‌اند. چندی پیش هم مقامات این کشور با اشاره به حمایت ناکافی آمریکا برخلاف وعده‌هایش اعلام کردند از عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی پشیمان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار