فرماندار چوار:

۵۵ روستا از سال گذشته تاکنون توسط تانکر آبرسانی می‌شوند

کمالوند گفت: ۵۵ روستا از دی ماه سال گذشته تاکنون توسط تانکر آبرسانی می‌شوند که می‌طلبد از ظرفیت سد ایلام برای رفع این مشکل استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،فهد کمالوند فرماندار چوار در شورای نشست ادارای که با حضور وزیر صمت در محل فرمانداری چوار برگزار شد به مشکل کمبود آب این شهرستان اشاره کرد و گفت: وضعیت راه‌های روستا و عشایر چوار را نامناسب عنوان کرد و خواستار پیگیری جدی دولت نسبت به این مشکل شد.

او همچنین در خصوص کمبود مراکز درمانی در این شهرستان بیان کرد: تنها یک مرکز درمانی در چوار وجود دارد که پاسخگوی این جمعیت نیست و شهروندان برای دریافت کمترین خدمات مجبور به مراجعه به مرکز استان هستند که این موضوع نیز باید بصورت جدی پیگیری شود.

فرماندار چوار ادامه داد: این شهرستان با ۲۵ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ هزار نفر جمعیت ثابت و ۱۵ هزار نفر جمعیت شناور است و ۵۰ روستا نیز در سطح این شهرستان وجود دارد که ۱۷ روستای آن بیش از ۱۰۰ نفر جمعیت دارند.

 وی اضافه کرد: شکوفایی و پویایی بخش صنعت، درصد بیکاری استان را کاهش خواهد داد و همه باید برای تحقق این مهم هم افزایی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.