اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس کنارک به مناسبت هفته دفاع مقدس با حجت الاسلام والمسلمین بامرى امام جمعه شهرستان دیدار و گفت و گوکردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، جمعى از مسئولین، فرماندهان نظامى و انتظامى و اعضاى ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس کنارک با حجت الاسلام والمسلمین بامرى امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار براتعلى صالحى فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در این دیدار با اشاره به لزوم پاسداشت و گرامیداشت جانفشانى هاى رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: با هدف حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین بسیجیان این شهرستان با شعار ما مقتدریم بیش از ۵۰ عنوان برنامه در طول این هفته اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک بابیان اینکه برنامه هاى اجرایى در راستاى تبیین دفاع مقدس باید صورت گیرد، تاکید کرد: اجراى سرود پاتوقى، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، کوهنوردى کارکنان، همایش پیاده روی خانوادگی، تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای و... از جمله برنامه هاى اجرایى این ناحیه در هفته دفاع مقدس میباشد.

حجت الاسلام نظر بامرى نیز در این جلسه با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام گفت: اخلاص در عمل و یاد خداوند متعال چیزهایى بودند که شهدا را متمایز کرد.

امام جمعه شهرستان کنارک با بیان اینکه شهدا و رزمندگان اسلام یک لحظه از یاد خدا غافل نبودند، خاطرنشان کرد: مسئولین امروز باید شهدا را الگو و سرمشق قرار داده و همیشه باید رضایت خداوند را ملاک قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار