رئیس هیئت فوتبال بافق گفت: مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان با حضور ۱۲ تیم در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حجت الاسلام ابراهیم تفکری رئیس هیئت فوتبال بافق گفت: مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان پس از سه سال و با حضور ۱۲ تیم در این شهرستان آغاز شد.

او با بیان اینکه تمام بازی‌ها در زمین چمن تازه احداث شده ورزشگاه تختی صورت می‌گیرد، افزود: رقابت‌ها در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال بافق تصریح کرد: در ادامه این مسابقات، لیگ پایه فوتبال نیز آغاز می‌شود.

حجت الاسلام تفکری بیان داشت: این مسابقات حدود ۲ ماه و نیم طول می‌کشد و قهرمان این لیگ به مسابقات دسته اول استان معرفی می‌شود.

او تاکید کرد: حدود سه سال، یک متر فضای ورزشی فوتبال در شهرستان نداشتیم، اما اکنون با همت مسوولان یک زمین چمن استاندارد آماده شده که کافی نیست، تقاضا داریم زمین چمن شماره ۲ ورزشگاه تختی را احداث کنند.

مهدی منصوریان، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن مرکزی نیز در حاشیه افتتاحیه این لیگ، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، پویایی لیگ فوتبال بافق و فراهم شدن زمینه‌ای برای شکوفایی و استعداد یابی ورزشکاران است.

او افزود: در این دوره از مسابقات، باشگاه سنگ آهن تمام هزینه‌ها و میزبانی را بر عهده گرفته است.

دو تیم شهدای مبارکه و شهدای باقرآباد در اولین دیدار لیگ بمصاف یکدیگر رفتند که تیم شهدای مبارکه توانست با نتیجه ۷ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.