گفت‌وگوی محسن رضایی با رئیس بنیاد شهید برای تایید شهادت علی لندی

معاون اقتصادی رئیس جمهور از گفت‌وگوی خود با رئیس بنیاد شهید برای تایید شهادت علی لندی خبر داد.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور درباره علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای نوشت: فداکاری علی لندی عزیز، شهادت گونه بود و در تاریخ ایثارگری‌های این ملت بزرگ ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: با آقای قاضی زاده هاشمی ریاست محترم بنیاد شهید صحبت کردم تا ترتیبی برای تایید شهادت این نوجوان فداکار فراهم سازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
شهادت فقط باید برای کسی که برای خاک و میهن خودش جون میده حساب کنند تا مقام شهید فقط برای خاک و میهن باشه ، اینها رو قهرمان ملی اعلام کنند بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
از جان گذشتگی خارج از حیطه وظیفه = شهادت
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۲۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
درود و خداقوت برشما دلاور مرد خردمند فهیم بصیر محترم باد ، روح مطهر و ملکوتی و بلند مرتبه صدیق شهید علی لندی نوجوان ایثارگر و فداکار شاد و قرین رحمت پی در پی خداوند جل جلاله باد و روی سنگ قبرش بنویسید صدیق شهید دلاور مرد نوجوان قهرمان و پهلوان ملی کربلایی علی لندی شیردل بیشه شیران ایران اسلامی ، یاد و نام و راهش تا ابدیت در قلوب همه آزادی اندیشان خردمنان عادلین ایران اسلامی عزیزمان و جهان اسلام و سر تا سر جهان زنده و گرامی و پر ره رو باد . و من الله توفیق . برای شادی روح صدیق شهید دلاور قهرمان ملی برادر عزیزمان علی لندی بفرستیم : رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۴۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر شما مرد میدان کهنه سرباز تمامی جبه های حق علیه باطل دلاور مرد خردمند بصیر عادل فهیم فرهیخته درد آشنای دلسوز ملت قهرمان پرور پهلوان پرور بیشه شیران ایران اسلامی عزیزمان باد انشاءالله اوضا احوال اقتصادی مالی معیشتی یارانه ایی و بازنشستگان تامین اجتماعی مردم مستضعفین بینوایان زیر زیر زیر خط فقر و بیکاری بیکاران بینوایان را هم با خردورزی و درایتتان با اراده پولادین و ایمان راسختان که در شما دلاوران است خوب و در سطح مطلوب یک زندگی شرافتمندانه انسانی اسلامی کنید . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۵۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
روح پاک و مطهر و بلندمرتبه ملکوتی صدیق شهید دلاور مرد جوانمرد شجاع دل ایثارگر از خود گذشته فداکار قهرمان و پهلوان نوجوان عزیز سرزمین بیشه شیران ایران اسلامی عزیزمان کربلایی علی لندی همیشه تا ابدیت سربلند شاد و قرین رحمت پی در پی بیکران خداوند جل جلاله باد در ضمن در روز 7 هفت مهر که روز ایمنی و آتشنشانی هر ساله است باید برای صدیق شهید علی لندی در این روز پرسنل ایمنی و آتش نشانی محترم مراسم یادبودی بگیرند و نامش را در این روز زنده نگهدارند و در کتابهای درسی دانش آموزان در آموزش و پرورش هم از این صدیق شهید نوشته و یاد شود روی سنگ قبر مطهرش هم بنویسید زند یاد صدیق شهید دلاور مرد نوجوان 15 ساله جوانمرد ایثارگر فداکار قهرمان و پهلوان ملی ایران اسلامی کربلایی علی لندی آسمانی . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار