معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

حقوق خانواده‌های شهدای منا باید رعایت شود

سلیمانی گفت: علیرغم پیام قاطع، محکم و توانمندی که حضرت آقا دادند، متاسفانه خروجی قابل قبولی از کمیته حقیقت یاب درباره فاجعه منا ارائه نشده است.

سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دوم مهر ماه ۱۳۹۴ روز فاجعه اسفناک مِنا که در سرزمین وحی اتفاق افتاد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا و شهدای دفاع مقدس، در گفت وگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کنگره ملی لاله‌های سفید در واقع در راستای کلام حضرت آقاست. زمانی که رژیم آل سعود از تحویل پیکر پاک و منور شهدایی که به علت بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت، مظلومانه به شهادت رسیدند، ممانعت می‌کرد ، حضرت آقا فرمودند که فاجعه منا باید مورد توجه قرار بگیرد و نباید به فراموشی سپرده شود.

سلیمانی افزود: نزدیک به شش سال است که از فاجعه سپری شده، علیرغم پیام قاطع، محکم و توانمندی که حضرت آقا دادند، متاسفانه خروجی قابل قبولی از کمیته حقیقت یاب ارائه نشده و برگزاری این کنگره در سراسر کشور،  خباثت، بی‌مدیریتی و بی‌تدبیری آل سعود را یادآوری می‌کند. یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداشتن به معنای این است که حق شهدا و حق خانواده‌هایی که متقن قانون  هستند باید رعایت شود.


بیشتر بخوانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار