مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا کیفیت آموزش از طریق فضای مجازی کاهش یافته و حضوری شدن مدرسه‌ها در ارتقای کیفی آموزش مؤثر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در آیین نمادین بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری در مجتمع شبانه‌روزی عشایری دخترانه دوپلان شهرستان کیار وابسته به آموزش و پرورش عشایری گفت: در سال تحصیلی گذشته به‌علت شیوع ویروس کرونا دانش‌آموزان در مدارس حضور نیافتند.

او افزود: حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس همزمان با سال تحصیلی جدید به‌تدریج حضوری می‌شود.


بیشتر بخوانید


قائدامینی شعار سال تحصیلی جدید را با توجه به تقارن فصل بازگشایی مدارس و اربعین حسینی «تعلیم و تربیت کیفی در سایه عطر حسینی» دانست و اضافه کرد: معلمان با الگوگیری درس گرفتن از سیره معصومین و امام حسین (ع)، دانش‌آموزان را تربیت کنند.

او ادامه داد: در دوران شیوع ویروس کرونا کیفیت آموزش از طریق فضای مجازی کاهش یافته و حضوری شدن مدرسه‌ها در ارتقای کیفی آموزش مؤثر است.

قائدامینی با گرامی‌داشت یاد و خاطره علی لندی و روحیه ایثار و فداکاری او یادآور شد: لندی از دانش‌آموز دبیرستان شهید مجتبی استکی شهرکرد قرار بود امسال در پایه نهم تحصیل کند، اما برای نجات ۲ انسان دیگر، جان خود را فدا کرد و به اسطوره تبدیل شد.

او افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا زیرساخت‌های لازم برای آموزش مجازی در نقاط مختلف استان تا حد ممکن تامین و فراهم شد، اما در سال تحصیلی جاری شبکه آموزشی شاد به‌طور کمک آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار