نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : منطقه ویژه اقتصادی در قصرشیرین یکی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار مهم این شهرستان مرزی است که باید آن را حفظ کرد و به نفع مردم از آن استفاده شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : به منظور رونق گرفتن فعالیت اقتصادی منطقه ویژه همایش سرمایه گذاران در استان به خصوص شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین در منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین برگزار شود.

او گفت : شهرستان مرزی قصرشیرین ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که هم مرز با اقلیم کُردی و بخش عربی عراق است و موقعیت جغرافیایی و ژئوپولتیکی خاصی و متفاوت با سایر مرز‌ها دارد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین آماده سرمایه گذاری سرمایه گذاران است و می‌تواند به پویایی، رونق اقتصادی و اشتغال کمک کند.

حیدری ادامه داد: ۵۰ درصد حجم صادرات کالا‌های غیرنفتی کشورمان به عراق از مرز رسمی پرویزخان انجام می‌شود که شرایط بسیار خوبی برای روابط اقتصادی و دیپلماسی و تجارت با کشور عراق را دارد.

او از راه اندازی بازارچه مرزی تیله کوه در سرپل ذهاب در سریع‌ترین زمان ممکن قول مساعد داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.