فرماندار اندیمشک گفت: مراسم عزاداری، مرثیه سرایی و زیارت اربعین به مناسبت اربعین حسینی فردا ساعت ۱۰صبح برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار اندیمشک با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: مراسم عزاداری، مرثیه سرایی و زیارت اربعین به مناسبت اربعین حسینی فردا ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم در محل یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار می‌گردد.

او با بیان اینکه این مراسم با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌گردد افزود: مراسم عزاداری مردم اندیمشک در روز اربعین به صورت زنده و مستقیم از سوی صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش می‌شود.

جهانگیری بیان داشت: تدارک پذیرایی از عزاداران و زائران در روز اربعین حسینی در محل یادمان شهدای گمنام اندیمشک اندیشیده شده است و در همین زمینه بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم بین عزاداران توزیع می‌شود.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: افرادی که تا کنون موفق به دریافت دوز واکسن کرونا نشده اند می‌توانند روز دوشنبه مصادف با اربعین حسینی با در دست داشتن کارت ملی از سوی ایستگاه سیار واکسیناسیون در محل یادمان شهدای گمنام اندیمشک نسبت به دریافت دوز واکسن خود اقدام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: فعالیت مواکب اربعین حسینی از یکم مهر فعالیت خود را در محل یادمان شهدای گمنام اندیمشک آغاز کرده اند و تا ۱۰مهر فعالیت آن‌ها در این محل ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.