رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از مشارکت اعضای جوان و امدادگر هلال احمر این شهرستان در طرح واکسیناسیون عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، وهاب نخل بند یزدی، رئیس هلال احمر شهرستان یزد، گفت: با شتابگیری واکسیناسیون عمومی و ایجاد مراکز تجمیعی، در هماهنگی به عمل آمده با مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علم و هنر یزد، مرکز واکسیناسیون تجمیعی سالن ورزشی قائم راه اندازی شد که روزانه بیش از ۳۰ نفر از اعضای جوان هلال احمر، پرستاران، پزشکان داوطلب و نجاتگران جمعیت هلال احمر در آن مرکز مشغول خدمت رسانی به عموم شهروندان می‌باشند.

نخل بند افزود: از شروع طرح تا کنون بیش از ۱۵ هزار نفر در این مرکز واکسینه شده و همچنان در دو شیفت صبح و عصر نیرو‌های جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

او در ادامه با تشکر از همکاری مسئولین و عوامل مرکز بهداشت شهرستان، دانشگاه علم و هنر یزد و نیروی انتظامی ادامه داد: بدون شک همکاری دستگاه‌های مسئول و مراکز دانشگاهی شهرستان در تسریع روند واکسیناسیون و همچنین ایجاد آرامش خاطر شهروندان تاثیرگذار است که خوشبختانه این مهم در مجموعه در حال فعالیت شکل گرفته و خدمت رسانی به شکل مطلوب ادامه دارد.

این مقام مسئول گفت: اعضای جوانان، داوطلب و امدادگران جمعیت هلال احمر بزرگترین سرمایه این سازمان مردم نهاد می‌باشند که در مواقع حساس به عنوان بازوان توانمند هلال احمر وارد صحنه شده و در ارائه خدمات بشر دوستانه و داوطلبانه یاری گر هلال احمر هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار