مدیر عامل شرکت داده پردازان ورتا گفت: نوجوانان علاقمند می‌توانند با پلتفرم تخصصی کودک و نوجوان کسب درآمد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، الهه نخعی، مدیر عامل شرکت داده پردازان ورتا، گفت: امکان ارتقای کاربر به آموزشگاه با یک کلیک در پلتفرم تخصصی کودک و نوجوان بی کد وجود دارد.

او بیان کرد: اگر فرد ثبت نام کننده مدیر یک آموزشگاه باشد، می‌تواند پنل کاربری خود را با یک کلیک به آموزشگاه ارتقا داده و بعد از بررسی و تایید صلاحیت آموزشگاه، امکاناتی به صورت رایگان برای مدیر فعال می‌شود.

نخعی گفت: با این پلتفرم معرفی دوره‌های حضوری و آنلاین، قرار دادن اطلاعات کامل از آموزشگاه مانند اطلاعات تماس، لینک وب سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی، معرفی مربیان و سوابق آن‌ها صورت می‌گیرد.

او گفت: کار‌های دیگر این پلتفرم برگزاری دوره‌های آموزشی ویدیوئی رایگان و غیر رایگان، معرفی و فروش پکیج‌های سخت افزاری و کتاب‌های آموزشی آموزشگاه همچنین پاسخگویی به سوالات کاربران کودک و نوجوان از جمله این امکانات است.

نخعی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های این پلتفرم تعیین سطح کاربران بر اساس فعالیت‌های داخل شبکه اجتماعی است.

او گفت: برای ترغیب کاربران به خصوص کودکان و نوجوانانی که در حوزه برنامه نویسی تازه شروع به فعالیت کردند، نمودار تعیین سطحی طراحی شده است.

نخعی عنوان کرد: هر کاربر به ازای دنبال کنندگان، سوالاتی که پاسخ داده، لایک‌هایی که دریافت کردند و افرادی که دعوت کردند امتیازات متفاوتی دریافت می‌کنند.

او گفت: هر کاربر بعد از کسب ۲۰۰۰ امتیاز، به کاربر ویژه یا سطح مربی ارتقاء می‌یابد و برای او امکاناتی مانند کیف پول و امکان بارگذاری ویدیو، جزوات یا فایل‌های دانلودی غیر رایگان، فراهم می‌شود.

نخعی بیان کرد: با توجه به نبود محدودیت سنی در این زمینه، بسیاری از نوجوانان که علاقمند به کسب درآمد هستند به راحتی می‌توانند با بارگذاری آموزش‌های مفید، کسب درآمد کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار