مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود واکسن کار انجام واکسیناسیون در مراکز را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی ساداتی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه‌اندازی دو مرکز مستقل واکسیناسیون کرونا توسط سپاه فتح در شهرستان بویراحمد و گچساران گفت: سپاه ۶ مرکز مشترک با دانشگاه علوم پزشکی دارد یک مرکز هم تیپ ۴۸ فتح در مرکز شفا راه‌اندازی کرده است.

او با اشاره به اینکه ۷۰ تن واکسیناتور و نیروی پذیرش در مراکز سپاه به صورت جهادی مشغول به کار هستند، گفت: بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همزمان در سایر حوزه‌ها از جمله حمایتی، نظارتی و مراقبتی آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی است.

ساداتی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی ۷۵۰ تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی را ساماندهی کردیم، همچنین ۲۳۰ تن واکسیناتور  آموزش دیده‌اند.

او با اشاره به  اینکه مراکز واکسیناسیون سپاه در دو  شیفت صبح و عصر فعالیت می‌کنند، گفت: صبح‌ها از ساعت ۸ و عصرها از ۵ بعدازظهر آماده ارائه خدمات به مردم هستیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان با اشاره به مشکل کمبود واکسن کرونا گفت: کمبود واکسن کرونا کار برنامه‌ریزی را برای مسئولان اجرایی سخت کرده است و با توجه به واکسیناسیون دانش‌آموزان نیازمند واکسن بیشتری هستیم.

او عنوان کرد: در صورتی که واکسن به اندازه کافی در اختیار باشد روزانه به دو هزار تن واکسن تزریق می‌کنیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر واکسن برکت برای انجام دُز دوم، سینوفارم برای دُز اول و آسترازنکا برای دُز اول و دُز دوم موجود است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.