با حضور جمعی از مسئولان از کتاب مرد قانون شهید رستم پور در شهر لنده رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، با حضور جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستانی از کتاب مرد قانون شهید رستم پور رونمایی شد.

در این آئین روح الله ویسی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده وگفت: کتاب مرد قانون در مورد زندگی نامه سردار شهید رستم پور بوده که در حوزه قضایی تیپ ۴۸ مسئولیت داشت.

ویسی مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی شهید رستم پور را نظم و انضباط، مردم داری و اخلاق مداری دانست و افزود: کتاب مرد قانون در ۱۷۰ صحفه به دست نویسنده پاسدار لنده‌ای و به همت جمعی از نوجوانان و جوانان این شهرستان تدوین و چاپ شده است.

او با بیان اینکه برای گردآوری و تالیف این کتاب ۵۰ مصاحبه با همرزمان، همکاران شهید رستم پور و همچنین فرمانده هان جبهه و جنگ انجام شده است، اضافه کرد: مجوز چاپ و انتشار کتاب مرد قانون از انتشارات کنگره شهدای استان گرفته شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده ادامه داد: در چندسال اخیر در شهرستان لنده دو کتاب دیگر مرتبط به زندگی نامه شهدا به نام‌های یاقوت خندق در باره دلاور مردی‌های سردار کریمی و ناگفته‌ های ثانی در باره شهید سهراب ثانی تدوین و چاپ شده است.

شهید رستم پور از شهدای شاخص کهگیلویه و بویر احمد در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.