فرمانده انتظامی استان ایلام:

خدمت به زائران حسینی مایه افتخار است/توزیع بیش از ۴ هزار پُرس غذای گرم دربین زائران اربعین

سردار القاصی مهر با بیان اینکه افتخار پلیس این است که خادم زائران اباعبدلله الحسین باشدگفت: در شب گذشته بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم در بین زائران توزیع شد.

سردار دلاور القاصی مهر،فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات پلیس برقراری انضباط اجتماعی در جریان اربعین است که خوشبختانه این موضوع در استان ایلام محقق شد.

او افزود: علی رغم اطلاع رسانی از بسته بودن مرز بین المللی مهران، اما افرادی هستند که بعلت عدم آگاهی و عشق به امام حسین به استان ایلام مراجعه کردند، و پلیس بعنوان خادم الحسین وظیفه علاوه بر تامین امنیت از زائران اربعین پذیرایی کند.

فرمانده انتظامی استان، عنوان داشت: پلیس ایلام در راستای بهره مندی از فضای معنوی اربعین، با برنامه ریزی و مدیریت هدفمند در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ هزار پُرس غذای گرم و ۷ هزار آب معدنی در بین زائران توزیع کردند.

سردار القاصی مهر عنوان داشت: ایجاد امنیت پایدار به گونه‌ای که برای زائران قابل لمس باشد از دیگر موضوعاتی بود که پلیس دنبال می‌کرد و خوشبختانه در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت است.

او با بیان اینکه مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند، گفت:برخی افراد سودجو با استفاده از شور و اشتیاق هموطنان عزیز با انتشار شایعات بی اساس و جعلی مبنی بر باز شدن مرز مهران باعث سر درگمی و عاشقان ابا عبدالحسین شدند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.