حوادث آتش سوزی در اراک نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد کاهش دارد.

آقازیارتی، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: از مهر سال ۹۹ تا امسال ۲۶۱ مورد حریق رخ داده که نسبت به سال ماقبل ۲۶ درصد کاهش داشته است.

آقازیارتی افزود: مراتع و فضای سبز با ۴۲۰ مورد بالاترین موارد حریق و بعد از آن منزل مسکونی با ۱۶۱ مورد و خوردرو با ۱۱۵ مورد رتبه اصلی حریق‌ها را داشته اند.

او اضافه کرد: در این مدت هزارو ۸۵۲ مورد حادثه اتفاق افتاده که متاسفانه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد افزایش داشته که حوادث اسانسور ۵۸۷ مورد؛ حیوانات ۵۵۴ مورد و سوانح خودرویی ۱۹۱ مورد بوده است.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک بیان کرد: سال گذشته ۱۹۸ مورد دستورالعمل ایمنی ارایه شده و تاییدیه و اتمام بنای ساختمان نیز ۲۳۵ مورد بوده است همچنین کارشناسی و علت یابی انواع حریق و حوادث ۸۴ مورد بوده است.

او ادامه داد: سال گذشته ۱۰۰ نیرو جذب سازمان شدند و با گذشت حدود ۴ ماه و گذراندن آموزش‌های تخصصی، ۴۳ هزار نفر ساعت آموزش ارائه شد.

آقازیارتی بیان کرد: در بحث آموزش ضمن خدمت هم ۳۶ هزار و ۲۹۰ نفر ساعت آموزش داده شد و در بحث آموزش شهروندی نیز آموزش‌های مجازی دنبال شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار