رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تاکید کرد که جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف این استان با رفع مشکلات واحد‌های تولیدی امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در چهارصد و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس که در محل یکی از شرکت‌های تولید کننده محصولات لبنی شیراز برگزار شد، گفت: رفع مشکلات این واحد تولیدی از جمله آب پایدار و برق مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به بازدید‌های اخیر اعضای کارگروه رفع موانع تولید از مراکز و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی، هدف از این بازدید‌ها را مشاهده پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و آشنایی با وضعیت واحد‌های تولیدی و همچنین بررسی مسائل و مشکلات فعالیت‌های صنعتی عنوان و بر تلاش برای رفع مسائل و مشکلات بخش صنایع و واحد‌های تولیدی تأکید کرد.

رئیس سازمان صمت فارس عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی دولت حمایت از تولید داخلی و مانع‌زدایی برای رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال و تقویت صادرات گسترده به کشور‌های منطقه است.

ایزدی ادامه داد: صیانت از واحد‌های فعال و حفظ شرایط موجود، تکمیل واحد‌های تولیدی نیمه‌تمام، احیای واحد‌های تولیدی تعطیل، ایجاد رونق در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی و معدنی از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت و وزارت متبوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار