نماینده ولی فقیه در اصفهان خطاب به کارگروه حمل و نقل استان گفت: مشکلات را به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتقال دهید و اگر فساد و یا رانتی مشاهده می‌کنید گزارش کنید تا برخورد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار اعضاء کارگروه حمل و نقل استان اصفهان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب در موضوع احداث جاده بسیار خوش درخشیده و هزاران کیلومتر جاده در سراسر کشور احداث شده است که این روند ادامه دارد، این موضوع خدمتی شایسته به رانندگان به شمار می‌رود.

وی افزود: تاکنون کارهای مختلفی برای رانندگان از جمله بیمه درمانی انجام شده است؛ قبل از انقلاب هیچ راننده ای بیمه نبود و امروز دولت از بودجه عمومی خود سهم بیمه رانندگان را پرداخت می‌کند؛ البته این صنف زحمت‌کش، مشکلات عدیده‌ای دارند که باید توسط انجمن و کانون رانندگان پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: لازم است تا شما که در دل کار هستید و به موضوعات اشراف دارید مسائل و مشکلات را به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتقال دهید و اگر فساد و یا رانتی مشاهده می‌کنید گزارش کنید تا برخورد شود.

وی با اشاره به ضرورت حضور مسئولان در میان مردم گفت: انجمن‌ها و صنوف مختلف که متشکل از مردم هستند، پل ارتباطی خوبی برای انتقال مشکلات و نیازهای هر صنف به مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس هستند.

در این دیدار مسئولان و اعضاء گزارشی از اقدامات، مشکلات و مسائل مورد نیاز این صنف ارائه دادند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.