صبح امروز مدیرکل شیلات خوزستان از مزارع میگو با هدف ایجاد رشد پایدار این محصول بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،فتح اله ابوعلی، مدیرکل شیلات خوزستان صبح امروز با هدف ایجاد برنامه ریزی برای جهش و رشد پایدار در تولید میگوی سال جاری  وارد شهرستان آبادان شد و به صورت میدانی از مزراع پرورش میگوی این شهرستان بازدید کرد.

او با بازدید از مزارع پرورش میگو مجتمع تکثیر و پرورش میگو چوئبده آبادان و مراکز فرآوری در سطح شهرستان و اسکله صیادی اروند کنار به بررسی موانع و مشکلات بهره برداران حلقه های مختلف صنعت تکثیر و پرورش میگو و آبزیان دریایی پرداخت.

ابوعلی در این سفر یک روزه به آبادان با امام جمعه چوئبده نیز ملاقات کرد و وعده ی همکاری را در جهت حل مشکلات و موانع رشد و توسعه میگوی منطقه را داد.

در پایان این بازدیدها، جلسات هم اندیشی و گفتگوی مدیران در خصوص حل مشکلات صیادان و بهره بردارن برگزار شد و مدیر کل شیلات خوزستان پای صحبت صیادان نشست و ضمن ارزیابی شرایط موجود دستورات لازم را در خصوص رفع مشکل سوخت صیادان اروندکنار صادر نمود.

رئیس اداره توسعه میگو و آبزیان دریایی شیلات خوزستان، مدیر عامل اتحادیه پرورش دهندگان میگو آبادان و جمعی از پرورش دهندگان و مدیران مراکز تکثیر و فرآوری میگو در این شهرستان مدیر کل شیلات خوزستان را در این بازدید همراهی کردند.

بازدید از مزارع پرورش میگوی آبادان در ادامه نظارت های میدانی بر پیشرفت طرح ها و پروژه های شیلاتی، موانع و مشکلات آبزی پروران و صیادان در استان صورت گرفت.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.