همزمان با هفته دفاع مقدس، فیلم‌های «تک تیرانداز» و م «دیترانه» با تخفیف ۳۰ درصدی در سینما بهمن شهرکرد اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی حسن‌زاده مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز هفته دفاع مقدس، پردیس سینمایی بهمن شهرکرد تخفیف ۳۰ درصدی خرید بلیت را برای فیلم‌های سینمایی «تک تیرانداز» و «مدیترانه» در نظر گرفته است.

او افزود: فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری از ۳۰ شهریورماه و همزمان با هفته دفاع مقدس توسط موسسه پخش بهمن سبز حوزه هنری در سینما‌های کشور اکران خود را آغاز کرد.


بیشتر بخوانید


حسن زاده اضافه کرد: این فیلم برای اولین بار در سی‌ونهمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و بهترین جلوه‌های ویژه میدانی را دریافت کرد.

او اظهار داشت: این اثر سینمایی قهرمان محور است و برشی کوتاه از حضور حماسی شهید عبدالرسول زرین، بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان اکشن روایت می‌کند و کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علی‌رضا کمالی، عبدالرضا نصاری، حسین پوریده، اسماعیل خلج، حسین شریفی و... ترکیب بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

حسن زاده تصریح کرد: همچنین فیلم «مدیترانه» ساخته «هادی حاجتمند» که از تیرماه ۱۴۰۰ به روی پرده سینما‌ها رفته است، اکران خود را در سالن‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس با ۳۰ درصد تخفیف ادامه خواهد داد.

او ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با ورود به سامانه گیشه هفت و وارد کردن کد DFA ۱۴۰۰ به مدت یک هفته از تخفیف ۳۰ درصدی در خرید بلیت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار