فرمانده سپاه ناحیه کازرون در یادواره شهدای شهرداری این شهرستان، گفت: با مطالعه اطلاع از پیشینه پرافتخار انقلاب و نظام داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه کازرون ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهیدان حاجی زاده، بحرینی و مصلحیان از شهدای شهرداری کازرون در دفاع مقدس بیان کرد: در مسیر راه شهدا باشیم و بمانیم و ذره‌ای در مسئولیت خود قصور نداشته باشیم.

او با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس که ما مقتدریم نام گذاری شده است، افزود: در چهل و یکمین سال هفته دفاع مقدس یادشهدا، ایثارگران، جانبازان را گرامی می‌دایم خصوصا کسانی که به اعلی علیین رسیدند و امروز مهمان سه شهید از شهدای شاخص شهرداری هستیم.

سرهنگ توکل به خصوصیت‌های شهدا پرداخت و ادامه داد: شهدا با بصیرتی که داشتند پا به عرصه دفاع حق علیه باطل گذاشتند و قطعا شهدا خدایی هستند و رشادت‌هایی که به خرج دادند هرگز فراموش نشدنی نخواهد بود.

او، به نقش شهید هدایت الله مصلحیان در تشکیل جهاد سازندگی پرداخت و تصریح کرد: شهید مصلحیان، پس از دوسال که متصدی شهرداری کازرون را برعهده داشته با خصوصیاتی همچون انقلابی و متعهد و خدوم بودن، جهاد سازندگی جبهه را در کازرون راه اندازی می‌نماید و با تلاش‌ها، خلاقیت و رشادت‌ها به فرماندهی تیپ مهندسی رزمی امام رضا (ع) استان فارس منصوب می‌شود و رشادت‌ها و ایثارگری‌های فراوانی در جنگ برای انقلاب از خود به یادگار داشته است.

فرمانده سپاه کازرون افزود: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم که جان خویش را تقدیم کرده اند و وظیفه داریم با افتخار در مسیر و راه شهدا با خدمت دهی به مردم فعالیت نمائیم و امروز بزرگترین مبارزه با دشمنان انقلاب و اسلام خدمت به مردم است.

او بیان کرد: از اعجاز و رویش‌های انقلاب این است جوانانی که در راه شهدا قدم برمی دارند و از اخلاق و سیره شهدا بهره می‌برند و این افتخار است.

فرمانده سپاه کازرون گفت: وجه مشترک وصیت نامه همه شهدا ولایت پذیری است و باید درس بگیریم از شهدای والامقام، شهدایی که بالاترین هستی خود جان خویش را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

او تصریح کرد: دوران هشت ساله جنگ تحمیلی با واقعیت‌ها گفته شود و نتیجه این مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌ها امروز، صدور و عزتمندی انقلاب اسلامی با تمام معنا درجهان است.

فرمانده سپاه کازرون به اهمیت تکریم ارباب رجوع اشاره داشت و افزود: امروز صاحبان انقلاب و نظام، مردم هستندو سپاه و بسیج هم در کنار شما کارکنان خدوم شهرداری همانند گذشته هر کجاکه لازم باشد برای خدمت به مردم حاضر هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار