جشنواره تئاتر خیابانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، با توجه به برگزاری موفق چهار دوره گذشته جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی و استقبال خوب هنرمندان نمایش سراسر کشور و نگاه مثبت و همراهی کانون تئاتر خیابانی کشور، مسئولان فرهنگی و هنر دوست استان بار دیگر شهر جهانی یزد میزبان هنرمندان سراسر کشور در قالب پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی خواهد بود.

برگزار کنندگان و سیاست‌گذاران این جشنواره در پی آن هستند که با بهره مندی از ویژگی‌های ارزنده هنر تئاتر به ویژه تئاتر خیابانی در راه تحکیم و پاسداشت کانون مقدس خانه و خانواده گام بردارند تا از این رهگذر به شادابی پویایی و سلامت روحی و روانی شهروندان کمک کنند.

آخرین زمان برای فرستادن سه نسخه از دی وی دی نمایش به دبیرخانه جشنواره ۲۰ مهرماه معین شده و نتیجه بازبینی نمایش‌ها ۲۳ مهرماه اعلام خواهد شد.

گروه‌هایی که خواهان شرکت در جشنواره هستند ، می‌توانند با مطالعه دقیق فراخوان مدارک و فرم تکمیل شده به همراه برگه در خواست شرکت در جشنواره و سه نسخه از فیلم نمایش خود را به صورت دی وی دی تا تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ بی نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در یزد- بلوار دانشجو- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یا صندوق پستی مورد نظر ارسال کنند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.