شکایت یوفا از قاضی پرونده سوپرلیگ

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با طرح شکایتی علیه قاضی پرونده سوپرلیگ خواستار برکناری او شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با شکایت از قاضی دادگاه مادرید که در پرونده مناقشه یوفا با موسسان سوپرلیگ اروپا (باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس) علیه یوفا رای صادر کرد، خواستار برکناری او شد.

بنابر اعلام یوفا، مانوئل روئیز دو لارا قاضی دادگاه تجاری مادرید مرتکب بی قانونی‌های جدی در روند محاکمه شد و این اتحادیه انتظار دارد که این قاضی بلافاصله از مقام خود برکنار شود تا رسیدگی کامل و مناسب به این پرونده مورد بررسی قرار گیرد. علاوه بر این، یوفا قصد دارد در دادگاه تجدیدنظر مادرید به حکم صادره اعتراض کند.

 روز دوشنبه دادگاه مادرید حکم منع پیگرد قانونی بنیانگذاران سوپرلیگ را صادر کرد.

قاضی دو لارا به یوفا دستور داده بود تهدید‌های تحریمی علیه باشگاه‌های موسس را لغو کند و به یوفا پنج روز مهلت داده بود که ثابت کند از دستور فوق پیروی کرده است. پس از این دستور یوفا اعلام کرد به پیگرد موسسان سوپر لیگ ادامه نخواهد داد. یوفا از قطع همکاری رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس در پرونده سوپرلیگ خبر داد، پس از آنکه مانوئل روئیس د لارا داور دستور داد اتحادیه به مدت ۵ روز به اثبات برساند که سازمان از دستور خروج پیروی کرده است. قبلاً از سوی باشگاه‌های بنیانگذار سوپرلیگ تحریم شده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار