سازمان لیگ فوتبال کشور تیم رایکا را از حق میزبانی در بابل محروم کرد.

علی گرجی پور مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه رایکا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: محمودزاده مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این رقابت‌ها با ما اتمام حجت کرد و با صراحت اعلام کرد که دیگر رایکا به هیچ وجه تا برطرف کردن کامل نواقص ورزشگاه شهدای هفتم تیر اجازه میزبانی ندارد.

او افزود:مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور  با اعلام اینکه در سال‌های گذشته هر بار در این مورد کوتاه آمدیم و از نواقص مشهود ورزشگاه شهدای هفتم تیر مانند چمن نامناسب، وضعیت نامطلوب کناره‌های زمین و سکوی تماشاگران گذاشتیم، ولی امسال دیگر در این مورد اغماض نمی‌کنیم.

گرجی پور با اشاره به اینکه ورزشگاه شهدای ساری و ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ، دومین و سومین ورزشگاهی بود که برای میزبانی معرفی کردیم که ورزشگاه ساری امسال در اختیار نساجی بوده و ورزشگاه سیمرغ هم به دلیل پوشش چمن مصنوعی، قابل استفاده نیست، گفت: با این وضعیت دیگر امیدی به میزبانی در استان نداریم و شاید مجبور باشیم بازی‌های خود را در تهران برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی رایکا در ادامه افزود: این تیم در نخستین بازی خود در فصل جاری که ۲۴ یا ۲۵ مهرماه خواهد بود، مهمان استقلال ملاثانی خوزستان است.

گرجی پور گفت: تیم رایکا بابل با هدایت پیروز قربانی برای جذب استعداد‌های درخشان فوتبال مازندران روز چهارشنبه ۷ مهر ماه، از ساعت ۱۵ در زمین روستای آغوزبن اقدام به تست گیری از بازیکنان مستعد می‌کند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.