رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان لردگان با حجت‌الاسلام رحمانی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در دیدار با امام جمعه شهرستان لردگان با اشاره به عزم دستگاه قضایی برای مقابله با تضییع‌کنندگان حق مردم، گفت: آنچه مسلم است، آن است که تبعات عدم پیگیری موضوعات حقوقی توسط یک نهاد خدمتگزار به طور مستقیم متوجه مردم و موجب پایمال شدن حقوق عمومی می‌شود و قوه قضاییه خود را موظف می‌داند تا در راستای قانون از حق و حقوق مردم دفاع کند.

او افزود: در خصوص پرونده‌های شهرداری لردگان، نماینده حقوقی شهرداری باید گزارشی از پرونده‌های موجود و مراحل رسیدگی آن‌ها را به دادگستری کل چهارمحال و بختیاری ارائه کند تا مورد بررسی قرار گرفته و چنانچه تضییع حقی از شهرداری و بیت‌المال صورت گرفته باشد، اقدامات قانونی لازم به عمل آید.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام رحمانی امام جمعه شهرستان لردگان در این دیدار صمیمانه با اشاره به مشکلات شهرداری لردگان جهت تامین اعتبارات زیباسازی و دسترسی به اراضی شهری برای توسعه و پیشرفت شهر، اضافه کرد: از سال‌های گذشته تاکنون با طرح دعاوی از سوی برخی افراد احکام محکومیت علیه شهرداری صادر و اموال و حساب‌های شهرداری توقیف می‌شوند.

او ادامه داد: به جهت صیانت از حقوق عامه و در راستای حفظ حقوق بیت المال از دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری انتظار داریم تا ضمن ورود به این موضوع نسبت به بازگرداندن اراضی شهری که خلاف موازین شرعی و قانونی به تملک افراد درآمده است و تحقق مطالبات و هزینه‌های معوق، شهرداری لردگان را یاری بخشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار