ایجاد رشته کار و دانش در مجتمع شهدای حفاری در صورت موافقت آموزش و پرورش

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در صورتیکه آموزش و پرورش موافقت کند، رشته کار و دانش در مجتمع شهدای حفاری راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در بازدید از مجتمع آموزشی شهدای حفاری واقع در شهرک سازمانی قائم در اهواز، در نشست با کادر اداری، آموزشی و شماری از اولیاء دانش آموزان با تجلیل از مقام والای شهیدان، از تلاش‌های متولیان این مجتمع که مزین به نام شهدای شرکت است در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان قدردانی به عمل آورد.

او افزود: معلمی از مشاغل مهم و بسیار ارزشمند به شمار می‌آید، زیرا معلمان بهترین الگوی اخلاق، رفتار و فرهنگ برای نسل آینده هستند که می‌تواند با اخلاق، رافت و مهربانی، نظم و انضباط، تلاش و پشتکار، بیشترین تاثیر گذاری را بر روی دانش آموران داشته باشد.

گلپایگانی در این بازدید که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی صورت گرفت و در آن مشاور مدیرعامل در مدیریت منابع انسانی و خدمات، نماینده مدیرعامل و مسئول مجتمع آموزشی، کارکنان اداری، مدیران مقاطع تحصیلی، معلمان و تعدادی از والدین دانش آموزان حضور داشتند، بیان داشت: مهمترین کار مدیریت مجتمع توجه به نیاز‌های معلمان و کادر آموزشی است که این مهم می‌تواند در تعامل بین مدیریت مجتمع و اولیاء دانش آموزان و در ارتقاء سطح آموزش دانش آموزان موثر واقع شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در ارتباط با ایجاد رشته کار و دانش در مجتمع آموزشی شهدای حفاری تصریح کرد: با توجه به امکانات و زیر ساخت‌های غنی آموزشی شرکت، این اقدام در جهت آموزش فنون و مهارت‌های فنی مورد نیاز جامعه از جمله در رشته‌های برق، مکانیک، الکترونیک و رایانه بسیار با اهمیت می‌باشد و شرکت آمادگی دارد با موافقت آموزش و پرورش در این خصوص اقدام نماید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.