عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

لقب ذوالفنون علامه "حسن زاده آملی" واقعیت انکار ناپذیر است

آیت الله استادی گفت: اخلاص و مردم داری کم نظیر مرحوم علامه حسن زاده از جمله مهم ترین خصوصیت این عالم ربانی است،لقب ذوالفنون برای ایشان تعارف نیست بلکه واقعیت انکارناپذیری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله رضا استادی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت آیت الله حسن زاده آملی که در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، گفت: طلاب جوان حوزه‌های علمیه باید بزرگانی همچون علامه حسن زاده را به عنوان الگوی خویش قرار دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی‌های علمی و اخلاقی علامه حسن زاده بیان کرد: ادامه راه و مسیر بزرگان حوزه‌های علمیه در عرصه علم و اخلاق، بهترین تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه علامه حسن زاده آملی با جدیت مباحث و علوم حوزوی را دنبال می‌کرد، افزود: این عالم ربانی در دوران طلبگی از اساتید مبرز و علمای بزرگی در قم و تهران بهره‌مند شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: علامه حسن زاده آملی در کنار مباحث علمی و تربیت شاگردان بر مسائل اخلاقی و ترویج مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تاکید داشت.

آیت الله رضا استادی با بیان اینکه اخلاص و مردم داری کم نظیر مرحوم علامه حسن زاده از جمله مهم‌ترین خصوصیت این عالم ربانی است، بیان کرد: مرحوم حسن زاده در کنار فقه و اصول در دیگر علوم نیز بسیار تلاش کرده بود و در همان جوانی به مقام برجسته علمی دست پیدا کرده بود و لقب ذوالفنون برای ایشان تعارف نیست بلکه واقعیت انکارناپذیری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورشد: آیت الله حسن زاده آملی با وجود جایگاه برجسته علمی، هیچگاه دچار مرید و مریدبازی نشد و این از محسنات بزرگ این عالم ربانی بود، بیش از ۱۹۰ تألیف و ۵۰ سال تدریس حاصل عمر این عالم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار