فرمانده انتظامی کرمانشاه، از دستگیری مجرمی خبر داد که با جعل عنوان مامور انتظامی از مردم اخاذی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه مبنی بر اینکه شخصی خود را مامور اطلاعات نیروی انتظامی معرفی و با جعل این عنوان اقدام به اخاذی کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد مجرم شده و با شناسایی وی در شهرک الهیه و پس از مدتی تعقیب و گریز وی را دستگیر و یک دستگاه خودرو سمند نیز توقیف شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: پس از انتقال مامورنمای ۳۸ ساله به کلانتری و در بازرسی‌های انجام گرفته یک قطعه کارت شناسایی با درجه سروانی و یک قطعه کارت ملی که هردوی آن‌ها جعلی بود، کشف شد.

او با بیان اینکه مامور قلابی از ۵ شهروند اخاذی و سرقت کرده است، افزود: این فرد بیش از ۵۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه را به سرقت برده است.

او از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با این افراد سریعا پلیس را در جریان قرار داده و از پرداخت هرگونه وجهی به آن‌ها خودداری کنند.

۵ تن چوب قاچاق در ثلاث باباجانی کشف شد

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۵ تن چوب قاچاق در این شهرستان و دستگیری ۲ نفر در این راستا خبر داد.

فضل اله پرنو افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده حین کنترل خودرو‌های به ۲ دستگاه نیسان آبی رنگ حامل بار چوب مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

 پرنو از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان از کشف ۱۱ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

علی عزیزیان افزود: علاوه بر کشف این مقدار مواد مخدر، ۷ خرده فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی و کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

او از شهروندان هرسینی خواست هرگونه اطلاعی از توزیع مواد مخدر دارند موضوع را به پلیس اطلاع دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.