فرمانده انتظامی مراغه به کشف ۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز اشاره کرد و گفت:ارزش این دستگاه‌های قاچاق ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ «توحید فارسی» فرمانده انتظامی مراغه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در سه نقطه مختلف سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

اوافزود: عوامل انتظامی به اتفاق ماموران اداره برق پس از هماهنگی‌های لازم قضایی و در یک عملیات ویژه بازرسی از محل‌های شناسایی شده، این میزان دستگاه ماینر قاچاق را کشف و ضبط کردند.

اوبه دستگیری سه نفر در این عملیات‌ها اشاره و بیان کرد: متهمان پس از تشکیل مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر به مصرف برق زیادی نیاز دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر ضرر‌های اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود.

سرهنگ فارسی از ساکنان شهرستان خواست برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور به ویژه پیشگیری از اختلال در شبکه برق‌رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.