جهان‌بین گفت: نتایج کتب کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس به مطالب درسی وصایا و اندیشه‌های ایشان وارد می‌شود.

فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در حاشیه رونمایی از مجموع کتب کنگره ملی نقش حضرت امام خمین (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت: نتایج کتب این کنگره به مطالب درسی وصایا و اندیشه‌های امام خمینی (ره) وارد می‌شود.

جهان‌بین افزود: از دانشجویانی که صاحب قلم هستند دعوت می‌شود محتوای کتاب‌های کنگره ملی نقش حضرت امام (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی را در قالب داستان برای مقاطع مختلف سنی نگارش کنند.

او اضافه کرد: هزار و ۲۰۰ استاد واحد درسی وصایا و اندیشه‌های امام خمینی (ره) را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور تدریس می‌کنند و این افتخار بزرگی برای این دانشگاه است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خمین قبل از مطالبه رهبر معظم انقلاب از دانشجویان در هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۹، اقدامات خوبی درباره زندگی امام خمینی (ره) و نقش ایشان در دفاع مقدس انجام داد.


آئین رونمایی از کتب کنگره ملی نقش حضرت امام (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با حضور حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک، جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد خمین برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار