هنرمند هنر‌های تجسمی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امید، باید در بدنه هنر تزریق شود

بهبهانی گفت: اگر برنامه ریزی مدونی برای حیات هنر از طرف مسئولان وجود نداشته باشد قطعا در این حوزه متضرر خواهیم شد.

طا‌ها بهبهانی، هنرمند پیشکسوت عرصه هنر‌های تجسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص آینده فعالیت هنر‌های تجسمی در ایران گفت:با بحرانی مواجه هستیم که مختص کشورما نیست و یک بحران جهانی است و دنیا با سیاست‌های مشخص و با برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت می‌خواهد با این بحران کنار بیاید و در ایران باید مسئولان به شکلی برنامه ریزی کنند که با خسارت کمتری این بحران پشت سر گذاشته شود.

وی ادامه داد: هنرمندان هنر‌های تجسمی هم از این وضعیت مستثنی نبودند و خساراتی را متحمل شدند و منتظرهستند چه سرنوشتی رقم می‌خورد.

بهبهانی با اشاره به قدمت هنر در ایران گفت: ایران با وجود هنرمندان حرفه ای و تراز اول، در سطح منطقه اول است، باید توجه داشته باشیم که مسئله خلاقیت در ایران قدمت دیرینه دارد، کشوری هستیم با سابقه دیرینه و با ادبیات کهن که بحران‌هایی را در طول تاریخ پست سر گذاشتیم.

وی در پایان تصریح کرد:اگر برنامه ریزی مدونی برای حیات هنر از طرف مسئولان وجود نداشته باشد قطعا در این حوزه متضرر خواهیم شد و باید با برنامه ریزی صحیح از طرف مسئولان امید، در بدنه هنر تزریق شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار