سوداگری برخی از صنایع با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای به بهانه تولید، ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی می‌گیرند، اما شبانه بار کامیون هایشان را می‌فروشند و کارگران را اخراج می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه با قشر‌های مختلف مردم استان قزوین گفت: رویارویی با فساد‌های سازمان یافته در استان و کشور، نیازمند قضات شجاع است.

محمد بیگی با بیان اینکه نیازمند بررسی نقص عملکرد دستگاه در برخورد با مردم هستیم، افزود: تبعیض، رانت و فساد، سرمایه‌های اجتماعی در استان قزوین را کاهش داده است.

او با انتقاد از اختصاص زمان کم به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان خاطرنشان کرد: نیازمند ارتباط خوب بین دولت و مجلس هستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به مشکلات صنعت هم اشاره کرد و گفت: صنعت کشور مشکلات زیادی دارد، عده‌ای به بهانه تولید و رونق کارخانه هایشان، ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی می‌گیرند، اما شبانه بار کامیون هایشان را می‌فروشند و کارگران را اخراج می‌کنند.

محمدبیگی با بیان اینکه با برداشت بی رویه آب از منابع زیرزمینی، با فرونشست دشت قزوین مواجه هستیم، تأکید کرد: در عین حال شاهد حضور صنایع فولادی در دشت قزوین هستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل زمین‌های اوقافی بسیاری از شهر‌ها و روستا‌های استان قزوین باید در سطح ملی حل و فصل شود، تأکید کرد: نیازمند تشکیل کارگروه‌های ویژه با دستور رئیس قوه قضائیه در قوه قضائیه، وزارت دادگستری و مجلس شورای اسلامی هستیم تا مشکل زمین‌های اوقافی استان را حل کنند.

محمدبیگی با بیان اینکه در حوزه منابع طبیعی شاهد رویارویی مردم و دولت هستیم، گفت: باغستان سنتی قزوین در حال خشک شدن است و پروژه‌هایی اجرا می‌شود که به لحاظ زیست محیطی، نیازمند بررسی هستند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به موضوع زمین خواری در استان قزوین اشاره کرد و گفت: مشکلات تعاونی‌های مسکن همچنان برپاست و برای رفع مشکلات آن‌ها باید در سطح ملی تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار