کاسپین یک و ۲ نگین شهرک‌های صنعتی قزوین

رییس اداره صمت شهرستان آبیک گفت: شهرک‌های کاسپین یک و ۲ با دارا بودن ۶۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره برداری به عنوان نگین صنعتی استان قزوین محسوب می‌شوند.

رضا محمدی رییس اداره صمت شهرستان آبیک در دیدار با سیدجلال حاج نصیری رییس دادگستری شهرستان آبیک گفت: این شهرستان با فعالیت بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره برداری و بیش از سه هزار و پانصد واحد صنفی فعال، یکی از شهرستان‌های پیشرو و برتر صنعتی، معدنی و صنفی در سطح استان قزوین به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه وجود ۲ شهرک صنعتی کاسپین یک و ۲ به عنوان مزیت نسبی تولید در استان محسوب می‌شود، اضافه کرد: ظرفیت‌های متعدد تولیدی در حوزه‌های صنعت و معدن و استقرار شرکت‌های دانش بنیان و خودروسازی در این شهرستان آبیک باعث شده تا امکان شرایط تحقق شعار سال در استان افزایش یابد.

محمدی در ادامه به فعالیت‌های پررنگ بخش صنعت در شهرستان آبیک اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حوزه تنظیم بازار با هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی شامل اداره صمت، فرمانداری، تعزیرات، جهاد کشاورزی و اصناف امکانی را فراهم کردیم که ضمن ثبات در قیمت‌ها حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حفظ شود.

سید جلال حاج نصیری رییس دادگستری شهرستان آبیک نیز در این دیدار ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن از اقدامات مدیر و کارکنان اداره صمت شهرستان آبیک تقدیر کرد و گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم بنا داریم در واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرستان حضور میدانی پیدا کرده و از نزدیک مشکلات و مسایل واحد‌های تولیدی بررسی و حل و فصل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار