مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: هفت هزار و ۵۶۳ واقعه ولادت در نیمه نخست امسال در چهارمحال و بختیاری ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  عبدالرضا کریمی مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست امسال هفت هزار و ۵۶۳ واقعه ولادت در استان ثبت شد که نرخ ولادت‌های استان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۹.۲ درصد کاهش دارد.

او افزود: از مجموع ولادت‌های ثبت شده استان در نیمه نخست امسال سه هزار و ۹۱۱ واقعه مربوط به پسران و سه هزار و ۶۵۲ واقعه مختص دختران است که از این تعداد چهار هزار و ۴۲۲ واقعه در مناطق شهری و سه هزار و ۱۴۱ واقعه در نقاط روستایی به ثبت رسید.

کریمی گفت: مهلت قانونی ثبت ولادت به کل اسناد در نیمه نخست امسال ۹۹.۳ درصد بوده است که در این مدت بیشترین نام‌های انتخابی پسران به‌ترتیب آراد، امیرعلی، آریا، علی و و نام‌های دختران رستا، آوا، فاطمه، زهرا و آیلین بوده است.

او به ثبت سه هزار و ۲۱۷ واقعه فوت در چهارمحال و بختیاری همزمان با نیمه نخست امسال اشاره و خاطرنشان کرد: از این تعداد یکهزار و ۸۵۵ واقعه مختص آقایان و یکهزار و ۳۶۲ واقعه مربوط به خانم هاست که از این میزان واقعه فوت ثبت شده در این مدت دو هزار و ۱۷۷ در نقاط شهری و یکهزار و ۴۰ واقعه در مناطق روستایی ثبت شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت قانونی ثبت فوت به کل اسناد استان در نیمه نخست امسال ۹۸.۴ درصد است.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار