حمایت بانک سپه از کسب و کار و اشتغال های آسیب دیده از کرونا

مدیر منطقه‌ای بانک سپه در استان کرمانشاه گفت : این بانک در راستای حمایت از کسب و کار و اشتغال استان طی یک سال گذشته ۲ هزار و ۴۸ فقره تسهیلات با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدالعلی شریفی مدیر منطقه‌ای بانک سپه در استان کرمانشاه گفت : بانک سپه امسال در راستای کمک به مستاجران استان که در این ۲ سال اخیر با مشکلات فراوان رهن و اجاره مواجهه شدند، به ۳۳۵ خانوار بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن پرداخت کرده است.

او گفت : بانک سپه در این مدت در راستای کمک به ازدواج جوانان استان ۲ هزار و ۸۸۴ فقره تسهیلات ازدواج با اعتبار ۱۸۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

شریفی افزود: این بانک از شهریور سال ۹۹ تا شهریور سالجاری در راستای کمک به تولید، اشتغال، رونق کسب و کار و توسعه استان ۲۳۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات در حوزه بازرگانی و خدمات، ۶۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در حوزه مشاغل کشاورزی، ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام در حوره صنعت و معدن و ۲۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در حوزه ساختمان و مسکن پرداخت کرده است.

مدیریت منطقه‌ای بانک سپه در استان کرمانشاه از دیگر خدمات و کمک‌های بانک سپه در استان کرمانشاه را پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به زلزله زدگان در قالب (۲۸ هزار پرونده)،۲۷ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان وام به سیل زدگان به سه هزار و ۶۹ خانوار و پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام به۱۱۰ مددجو زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی عنوان کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.