مدیرعامل شرکت گاز فارس از آمادگی کامل شرکت گاز استان برای گازرسانی پایدار در فصل سرما خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسینی مدیرعامل شرکت گاز فارس از آمادگی کامل شرکت گاز استان برای گازرسانی پایدار در فصل سرما خبر داد و گفت: تعمیرات دوره‌ای و برنامه‌ریزی مناسب در شرکت گاز فارس، تأمین پایدار انرژی در فصل سرما را  امکان‌پذیر می‌کند.

این مسئول، انجام مانور‌های ماهیانه در ادارات استان، اجرای طرح مقاوم سازی ایستگاه‌ها و شبکه‌های گاز استان، نوسازی شبکه‌های گازرسانی و برگزاری  مستمر جلسات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سازمان مرکزی و ادارات تابعه را از جمله اقدامات انجام شده دانست.

او ادامه داد: تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، پایش و کنترل مصرف گاز سازمان‌ها و ادارات در ماه‌های آتی، اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه‌ی منازل مشترکین، صحت سنجی و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص رعایت الگوی مصرف از دیگر برنامه‌های شرکت گاز فارس در آستانه فصل سرد سال است.

حسینی ادامه داد: پیش‌بینی ما برای فصل زمستان، شناسایی محدودیت‌های موجود برای تأمین انرژی و ارائه راهکار‌هایی برای رفع این محدودیت‌ها در جلسات کمیته سوخت اضطراری است که این مهم با همراهی و همکاری وزارت نیرو و شرکت پالایش و پخش انجام می‌شود تا بتوانیم مصرف انرژی کشور را بصورت پایدار و مطمئن تأمین کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز فارس بار دیگر بر مدیریت مصرف انرژی گاز تأکید کرد و گفت: تنها در این صورت است که در ۶ ماهه دوم سال، انتقال گاز به صورت پایدار و مستمر ادامه داشته و زمستانی آرام و گرمی را تجربه می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار