۵۱ میلیارد تومان اعتبار ازمحل تخصیص اعتبار به مناطق محروم شهرستان چهارباغ اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حدادی، نماینده مردم شهرستان‌های چهارباغ، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی بابیان این که برای شهرستان چهارباغ  ۵۱ میلیارد تومان اعتبار به غیراز ۴۱ میلیارد تومان اعتبار تملک و دارایی در نظر گرفته شده است، گفت: اعتبار بودجه‌ای ما در مجموع مناطق محروم در کمیسیون تلفیق برای شهرستات‌های ساوجبلاغ، چهارباغ، نظرآباد و طالقان عدد صفر بود که با پیگیری نهای انجام شده عدد و رقمی برای حوزه انتخابیه مشخص شد.

نماینده مردم شهرستان چهارباغ درمجلس شورای اسلامی افزود:  اختصاص این بودجه موجب توسعه بخش هایی، چون بهداشت و درمان راه‌های روستایی و مدارس خواهد شد.

حدادی همچنین از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لیزر در شهرستان جهارباغ خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده منطقه ویژه اقتصادی لیزر دراین  شهرستان ایجاد خواهد شد که این منطقه ویژه اقتصادی ظرفیت وپتانسیل خوبی برای ایجاد اشتغال، بستر‌های لازم توسعه‌ای و رونق اقتصادی برای شهرستان چهارباغ خواهد داشت.

او افزود:جلسات متعدد برگزار شده وپیگیر‌ها درحال انجام است تا مصوبه آن تایید شود.

شمیرانی، فرماندار شهرستان چهارباغ  در ادامه با بیان این که زیر ساخت‌های توسعه در شهرستان چهارباغ جزء برنامه‌های مهم و ضروری است که از ابتدای شهرستان شدن این بخش در دستور کار قرار گرفته است، گفت: اختصاص بودجه از محل اعتبارات مناطق محروم برای این شهرستان فرصت مناسبی برای توسعه در بخش هایی، چون آموزش، حمل و نقل، و بهداشت و درمان است.

او افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لیزر اتفاق خوبی است که این شهرستان را دارای پتانسیل‌های ویژه‌ای خواهد کرد و اشتغال برای ۱۰ هزار نفر و توسعه این شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.