معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کرایه حمل گاز مایع باید در استان افزایش یابد و در کنار آن با رانندگانی که در امر توزیع کم‌کاری یا تخلف می‌کنند به طور جدی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان  امروز  در کارگروه گاز مایع سیستان و بلوچستان اظهارداشت: سال گذشته با تمهیدات و اقدامات به موقعی که انجام شد به جز ۱۰ روز که پالایشگاه‌ها به دلیل اورهال اختلال در تحویل گاز مایع داشتند، مشکل خاصی نداشتیم و شرایط بهتری را شاهد بودیم.

وی بیان کرد: برای اجرای کامل توزیع الکترونیک که از ۲ سال پیش در سیستان و بلوچستان شروع کردیم، کم بودن کرایه حمل و توزیع گاز یکی از مواردی است که رانندگان توزیع همیشه در خصوص آن گلایه داشتند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی باید کرایه آن‌ها افزایش پیدا کند و علاوه‌بر آن نظارت بر عملکرد آن‌ها نیز بیشتر شود و در صورتیکه راننده‌ای در اجرای تعهدات خود مبنی بر رساندن گاز مایع به دست مصرف‌کننده کم کاری کند یا کار نکند باید اقدام لازم انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هوای زاهدان به یکباره سرد می‌شود باید از اکنون آمادگی لازم برای بروز هرگونه شرایط جوی را داشت و علاوه‌بر ساماندهی ناوگان توزیع گاز و سیستم اشتراک گیری باید شرکت‌های متولی گاز استان از هم‌اینک برای دریافت کشنده و واگن‌های کمکی گاز با مرکز خود مکاتبات لازم را انجام دهند.
زنگنه گفت: خودو‌های توزیع کننده گاز مایع هم باید به کارتخوان تعریف به کد اقتصادی خود شرکت‌ها مجهز شوند و این موضوع برای راننده شفاف سازی شود تا بداند پرداخت هیچ مالیاتی برای فروش گاز در این خصوص برعهده او نخواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار