فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام ۴ باند قاچاق سلاح و کشف ۶۵ قبضه انواع سلاح طی هفته‌ی گذشته در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سیدمحمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با توجه به ایام منتهی به اربعین، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات، با رصد اطلاعاتی، اعضای ۴ باند قاچاق سلاح و مهمات را در اهواز شناسایی و زیر ضربه قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پیچیده پلیسی محل‌های دپو سلاح را در شهرستان اهواز شناسایی و طی ۴ عملیات جداگانه ۱۱ نفر از قاقچیان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن مکان‌ها تعداد ۶۵ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و تعداد ۳ هزار و ۸۴۵ عدد مهمات کشف کردند.

سردار صالحی بیان داشت: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در خوزستان به صورت مستمر در جهت مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز اقدام کرده اند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این رابطه طی هفته گذشته تعداد ۱۸ قبضه سلاح جنگی (۶ قبضه کلاش و ۱۲ قبضه کلت کمری) و تعداد ۴۴ قبضه سلاح شکاری و ۵۴۴ عدد فشنگ کشف و تعداد ۵۶ نفر از دارندگان سلاح و مهمات دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در مجموع این عملیات‌ها ۱۲۷ قبضه انواع سلاح و تعداد ۴ هزار و ۳۸۹ عدد مهمات کشف و ۶۷ نفر دستگیر شدند.

این مقام مسئول گفت: از آنجا که وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار