رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش یزد گفت: خوشبختانه امسال ۲۹ معلم ورزش استخدام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، قائنی رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد گفت: زنگ ورزش در حال حاضر در روستا‌ها و برخی از مدارس با تعداد کم و البته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در تلاشیم در دیگر مدارس نیز از آبان ماه کلاس‌ها با تعداد کمتر از ۱۵ نفر به صورت حضوری برگزار شود.

قائنی به آموزش مجازی در برنامه شاد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ما امسال در راستای سواد سلامت دانش آموزان و خانواده‌ها بیش از ۲۰۰ برنامه کمک آموزشی در فضای مجازی تولیدکردیم.

او  با بیان اینکه یک معلم ورزش باید فعالیت خود را به صورت جدی و خلاقانه پیگیری کند افزود: یک معلم حرفه‌ای باید از اهمیت و ایمنی تجهیزات ورزشی خود قبل از تمرین آگاه باشد تا آسیب یا خللی در حین تمرین ایجاد نشود.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با اشاره به جذب ۲۹ معلم ورزش جدید،  تاکید کرد: معلم ورزش باید با بکار گیری بروز‌ترین علم دنیا هم از لحاظ جسمی و هم از نظر فکری از علم و توانایی بالایی برخوردار باشد.

او در پایان به استعدادیابی دانش آموزان اشاره و تصریح کرد: در زنگ ورزش بحث استعدادیابی باید در اولویت قرار گیرد چرا که این موضوع می‌تواند آینده یک دانش آموز را رقم زند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.